medicatie alternativa in autism

Moderators: camel, moderators

Postby Milena » Thu Aug 05, 2004 11:12 am

Draga Flower,

Ma bucur ca ti-ai revenit putin si mai ales ma bucur pentru progresele fiului tau. Vreau sa discut cu tine un aspect foarte important, acesta legat de integrarea intr-o scoala/ gradinita de masa, fiindca ma preocupa si pe mine problema asta, avand in vedere ca anul viitor vrem s-o mutam si noi pe Mara la o gradinita normala. Stiu ca apreciezi bunavointa cadrelor de la scoala unde urmeaza sa se duca, dar cred ca nu ar trebui sa se puna problema astfel. Fiul tau are dreptul de a urma cursuri intr-o scoala de masa, din moment ce ai primit acordul comisiei de evaluare. Asa ca nu le esti datoare cu nimic, dimpotriva, prin meseria pe care si-au ales-o, vor trebui sa faca tot posibilul, neconditionat, sa-l ajute pe fiul tau. Ai mai spus ca nu vi se da voie sa-l insotiti la cursuri. E o mare greseala dupa parerea mea. Am trecut prin acelasi lucru cu Mara, cand am dus-o pentru prima data intr-un colectiv de masa. nu ne-au lasat s-o insotim nici macar in prima zi. A fost un soc pentru ea si nu a fost nimeni atat de "binevoitor" incat sa-i explice pas cu pas ce se intampla si ce se asteapta de la ea. Ce este acel invatator de sprijin despre care se spune ca ar trebui sa ne ajute copiii? E invatatorul de la clasa? daca e asa, nu mi se pare corect fata de ceilalti copii... si eu am fost cadru didactic si stiu ce inseamna sa lucrezi cu 20 de copii de scoala primara. E imposibil si anormal de fapt sa ti se pretinda sa te ocupi in special de un copil... dar nu m-ar mira ca la noi sa fie asa, conform teoriei cu capra si varza care se observa peste tot. cu alte cuvinte, putin din toate, nimic de fapt. Azi sunt suparata. Mi-am dat seema ca Mara mai are aproape doua luni de "vacanta", de parca de asta ar avea nevoie...

Cred ca m-am abatut de la subiect. Am vrut sa spun ca cel mai bine ar fi sa alegi tu pentru fiul tau, nu-i lasa pe altii sa aleaga sau sa-ti impuna ceva ce cred ei ca "s-ar potrivi". Primul pas al unui copil cu autism intr-o scoala normala ar trebui sa fie sustinut din toate punctele de vedere, dar nu in detrimentul celorlalti copii. Daca "invatatorul de sprijin" ar fi alta persoana decat invatatorul de la clasa, macar pentru inceput, cred ca n-ar fi nici o problema, pentru nici una dintre parti.
Mara - aprilie 2000; diagnostic: autism infantil; alte observatii: prematur gradul III
Milena
 
Posts: 346
Joined: Mon Sep 29, 2003 1:38 pm
Location: Cluj-Napoca

Postby dora » Fri Aug 06, 2004 10:55 am

flower,
Milena are dreptate,solicita un profesor de sprijin


OMEC NR.4653/8.10.2001
Privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a serviciilor educationale pentru copiii/elevii deficienti, integrati în scoala publica, prin cadre didactice itinerante si de sprijin.
 Cadrele didactice itinerante si de sprijin sunt profesori ai scolii speciale care desfasoara activitate de adaptare si dezvoltare psihofiziologica a copilului deficient si acorda asistenta psihopedagogica sau de specialitate elevilor deficienti integrati individual în scoala de masa, în vederea depasirii dificultatilor de învatare si de integrare socioprofesionala;
 Activitatea acestuia e normata ca activitate de învatamânt special- norma de 16 h/15 elevi deficienti integrati în clase inclusive diferite la cls.I-IV; 16h/20 elevi la cls.V-VIII.
 Cadrul didactic itinerant si de sprijin va tine seama de importanta ariilor curriculare – ordine: terapii specifice, limba si comunicare, matematica si stiinte, om si societate, tehnologii.
 Cadrul didactic itinerant îsi desfasoara activitatea în clasa, în timpul orelor de predare, în parteneriat cu învatatorul/profesorul de la clasa, numai la disciplina la care se constata ca exista probleme de întelegere.
 Numarul de ore de activitate în clasa nu este fix, ci este stabilit de profesorul itinerant împreuna cu cel de la clasa. Celelalte ore din norma se efectueaza în sali multifunctionale, cabinete de terapii specifice, în familie
 Profesorii de sprijin lucreaza cu:
-copii/elevi deficienti nedeplasabili;
-copii/elevi cu dificultati de învatare sau de dezvoltare;
-copii/elevi cu deficiente usoare si medii
-copii/elevi cu deficiente grave, severe, profunde sau asociate integrati în scoala publica la solicitarea parintilor.
 Conditiile pentru ocuparea posturilor de profesori itineranti si de sprijin sunt urmatoarele: absolventi de psihopedagogie speciala, pedagogie sau psihologie+ stagiu atestat de pregatire teoretica si practica în educatie speciala.
http://www.copii.ro/cap2.doc
dora
 
Posts: 3778
Joined: Fri Dec 05, 2003 7:37 am
Location: BUCURESTI

Postby Milena » Fri Aug 06, 2004 10:57 am

Multumim, Dora, am primit raspuns la o multime de intrebari. Reiau din materialul postat de tine.

ÎNCADRAREA SI NORMAREA CADRELOR DIDACTICE ITINERANTE SI DE SPRIJIN
 Cadrele didactice itinerante si de sprijin sunt profesori ai scolii speciale care desfasoara activitate de adaptare si dezvoltare psihofiziologica a copilului deficient si acorda asistenta psihopedagogica sau de specialitate elevilor deficienti integrati individual în scoala de masa, în vederea depasirii dificultatilor de învatare si de integrare socioprofesionala;
 Activitatea acestuia e normata ca activitate de învatamânt special- norma de 16 h/15 elevi deficienti integrati în clase inclusive diferite la cls.I-IV; 16h/20 elevi la cls.V-VIII.
 Cadrul didactic itinerant si de sprijin va tine seama de importanta ariilor curriculare – ordine: terapii specifice, limba si comunicare, matematica si stiinte, om si societate, tehnologii.
 Cadrul didactic itinerant îsi desfasoara activitatea în clasa, în timpul orelor de predare, în parteneriat cu învatatorul/profesorul de la clasa, numai la disciplina la care se constata ca exista probleme de întelegere.
 Numarul de ore de activitate în clasa nu este fix, ci este stabilit de profesorul itinerant împreuna cu cel de la clasa. Celelalte ore din norma se efectueaza în sali multifunctionale, cabinete de terapii specifice, în familie
 Profesorii de sprijin lucreaza cu:
-copii/elevi deficienti nedeplasabili;
-copii/elevi cu dificultati de învatare sau de dezvoltare;
-copii/elevi cu deficiente usoare si medii-
-copii/elevi cu deficiente grave, severe, profunde sau asociate integrati în scoala publica la solicitarea parintilor.
 Conditiile pentru ocuparea posturilor de profesori itineranti si de sprijin sunt urmatoarele: absolventi de psihopedagogie speciala, pedagogie sau psihologie+ stagiu atestat de pregatire teoretica si practica în educatie speciala.
PROFILUL DE COMPETENTE AL CADRULUI DIDACTIC ITINERANT:
 Elaboreaza si propune echipei de lucru programe personalizate de servicii educationale;
 Propune echipei de lucru elevii pentru interventie personalizata;
 Asigura programe curriculare adaptate posibilitatilor de dezvoltare si învatare ale copiilor;
 Evalueaza rezultatele aplicarii programelor curriculare adaptate;
 Colaboreaza cu învatatorii si profesorii claselor în care sunt integrati elevii deficienti, cu precizarea modalitatilor de lucru pentru fiecare capitol, tema, lectie;
 Preda în parteneriat pe întreaga activitate;
 Participa în clasa în calitate de observator, consultant, coparticipant;
 Organizeaza activitati de interventie personalizata în clasa sau în afara clasei;
 Desfasoara activitati terapeutic-ocupationale individuale si de grup;
 Acorda asistenta psihopedagogica:cognitiva, de limbaj, psihomotorie, afectiv-motivationala;
 Realizeaza activitatea de evaluare si programa curriculara concretizata prin evaluarea potentialului de învatare si elaborarea de programe specifice sau adaptate pe curriculum scolar;
 Proiecteaza si realizeaza activitatea de învatare itineranta, individualizata care vizeaza învatarea curriculara propriu-zisa, adaptata la un alt context, diferit de cel al clasei.
Mara - aprilie 2000; diagnostic: autism infantil; alte observatii: prematur gradul III
Milena
 
Posts: 346
Joined: Mon Sep 29, 2003 1:38 pm
Location: Cluj-Napoca

Postby Flower » Sat Aug 07, 2004 1:01 am

Pentru Dora si Milena
Multumesc. Sunt informatii bune, pe care le voi folosii. Asa, niste idei vagi, mai aveam si eu. De fapt si acolo la scoala mi s-a pomenit de o invatatoare de sprijin dar cred ca este foarte solicitata. Spun asta pentru ca in aceasta scoala de masa este integrata si o clasa intreaga de la scoala speciala. Initial mi s-a propus ca fiul meu sa mearga la aceasta clasa dar am refuzat pentru ca eu consider util pentru el sa vada comportamentul unor copii obisnuiti. In legatura cu respectarea prevederilor din actele normative respective privind organizarea integrarii copiilor speciali in invatamantul de masa...inca se lucreaza. Trebuie schimbata si mentalitatea celor din scoli, a parintilor celorlalti copii. Unii parinti te pot face sa crezi ca nici nu ai ce sa cauti pe la scoala normala cu copilul tau "rasfatat", care nu il lasa pe al lui sa invete in liniste.
Poate sa fie o oportunitate pentru copiii nostrii faptul ca numarul scolarilor scade in fiecare an si raman destule cadre didactice disponibile.
Nu am persoane cunoscute incadrate in sistemul de invatamant, asa ca nu stiu care este opinia lor in legatura cu toate acestea. Nu stiu nici cat de serios si eficient este organizat acest sistem de integrare.
Dar voi vedea... cat de curand.
Trebuie sa diger informatiile, sa ma gandesc, sa fac un plan si apoi sa incerc sa actionez.
Multumesc inca o data ca participati la limpezirea nelinistilor mele. Nu e putin lucru.
Flower
 
Posts: 17
Joined: Fri Mar 05, 2004 1:15 am

Postby nemobo » Sat Aug 07, 2004 8:49 am

Flower, pentru ca spuneai ca nu cunosti pe nimeni incadrat in sistemul de invatamant imi permit sa expun niste pareri chiar despre seriozitatea si eficienta sistemului de incadrare a copiilor cu dizabilitati; nu combat si nici nu sustin vreo idee: eu am lucrat ca invatatoare 11 ani (nu suplinitoare, am terminat Liceul Pedagogic) si iti pot spune ca atitudinea cadrelor didactice este in schimbare, cel putin in orasul meu. Cei mai multi iubesc copiii si fac tot ce pot chiar daca situatia invatamantului, in general, e jalnica. In ciuda acestui aspect cele mai multe doamne invatatoare asigura "trecerea" prin clasele I-IV printr-un soi de tolerare a copilului (despre copilul cu dizabilitati vorbesc) si nu prin munca individuala cu copilul. E de inteles de ce, in conditiile in care cele mai multe clase au peste 30 de elevi. Ramane o colaborare cu invatatorul in afara orelor, daca acesta poate si vrea, daca poti sa-l platesti...
Referitor la invatatorul de sprijin va pot spune ca aici nu exista nici unul, din cele 7 scoli generale doar una are clase speciale pentru copiii cu dizabilitati, nivel primar si gimnazial si la aceste clase predau suplinitori necalificati. Nu exista nici un copil autist incadrat in invatamantul de masa in acest oras. Judetul dispune, totusi, de nu mai putin de 9 locatii cu denumire de Centre de Pedagogie Curativa. Numarul acestora arata "interesul" statului dar gradul de ocupare cu personal calificat arata ca nu se prea poate face mult.
Sunt convinsa ca in orasele mari situatia e putin diferita dar problemele sunt cam aceleasi.
Sfatul meu: chiar daca doamna invatatoare este mama unui copil autist in clasa este invatatoarea tuturor elevilor ei si fara ajutorul unei alte persoane, care sa-l cunoasca si sa stie sa-l abordeze pe copilul tau, timpii morti in desfasurarea lectiei vor fi multi si vor avea urmari. Insista ca tu sau altcineva sa insoteasca copilul la clasa pana va deprinde rutina orelor.
Mult curaj si putere iti doresc!
Last edited by nemobo on Mon Sep 13, 2004 10:42 pm, edited 1 time in total.
nemobo
 
Posts: 34
Joined: Mon Nov 24, 2003 6:17 pm
Location: Petrosani

tratament homeopat

Postby monica » Mon Aug 09, 2004 2:06 pm

Vreau sa va intreb daca a-ti avut vreun rezultat cu tratamentul homeopat pentru hiperactivitate si de unde a-ti facut rost de tratament.Baiatul meu are 7 ani ,ia Rispolept 1mg/zi ,dar in anumite situatii este de o 'caposenie' extrema si nu stiu cum sa mai procedez.Ex:mergem in vizita la X ,foarte bucuros la inceput,se plimba prin casa omului non stop ca un titirez 15 min maxim apoi brusc se incalta si gata nu mai vrea sa stea si nu il pot convinge in nici un fel.Daca nu faci ca el incep nervii si crizele,dar in momentul in care ii faci pe plac intr-o secunda este cel mai vesel copil de parca nimic nu s-ar fi intimplat.Voi cum procedati in cazuri de astea ,ca un parinte de copil normal mi-ar zice 99% sa- trag vreo citeva la fund .Adaug ca baiatul meu nu vorbeste aproape deloc.
Oricum nu are stare deloc ma intreb uneori cum de sta la gradinita cele 3-4 ore sau este doar o stare trecatoare.
________
SEXUAL HEALTH FORUMS
Last edited by monica on Tue Feb 15, 2011 3:53 pm, edited 1 time in total.
monica
 
Posts: 14
Joined: Thu Nov 27, 2003 3:41 pm

Postby Milena » Mon Aug 09, 2004 2:31 pm

draga monica,

nu stiu ce altceva sa faci, in afara de ce am facut noi, asa ca vin din nou cu exemplul personal... pentru inceput, am facut vizite doar cu scopul de a-i explica lui mara ce inseamna sa mergi in vizita... alege niste persoane care sa cunosca bine problema voastra si care sa intre si ei in joc. cel mai bine ar fi niste rude, prieteni apropiati. Fixeaza-ti foarte clar obiectivele. Ce sa faca acolo copilul, spune-i unde mergeti, care este scopul vizitei si cat urmeaza sa stati. Chiar daca nu vorbeste aproape deloc si nu esti sigura ca intelege tot ce-i spui. Spune-i permanent ce astepti de la el, cu amanunte semnificative. Urcam scarile. Batem la usa. asteptam pana deschide cineva. salutam. etc. Urmeaza partea cea mai grea, vizita propriu-zisa. continua in aceeasi maniera. de exemplu, sa stea pe pat 1-2 minute, pana vb tu cu tanti X... daca nu mai are rabdare, spune-i ca poate sa se mute pe scaunul... acela. Ofera-i tu alternative, cand vezi ca da semne de nerabdare. lauda-l permanent cand urmeaza indicatiile tale sau cand e foarte aproape de ce-ti doresti tu sa faca. ar fi bine ca primele "exercitii" de acest fel sa nu depaseasca 10 minute. e greu, dar va merge. succes.
Mara - aprilie 2000; diagnostic: autism infantil; alte observatii: prematur gradul III
Milena
 
Posts: 346
Joined: Mon Sep 29, 2003 1:38 pm
Location: Cluj-Napoca

Postby simion c » Sun Jun 26, 2005 4:05 pm

salut,tuturor,in miez de vara.
gogu al meu evolueaza bine,in sensul ca ieri a pus si prima intrebare din viata lui si anume "vrei? "
stie sa numere pina la 10,dar cel mai sigur e cind numara pina la 4.
construieste cu cuburile bine,ma rog,se joaca,vorbeste singur,invata cuvinte din mers,nu le pronunta bine,de ex zice cici in loc de cinci :lol: :lol: dar deja nu ma stresez.
mai nou s-a-ndragostit de o fetita si o vrajeste cu jucarii,din pacate fetita care are 5 ani e apatica ,nu se joaca,nu vorbeste si gogu e cam dezamagit cu prima lui iubire.
in alta ordine de idei,e cuminte si potolit cind e doar cu taica-su si devine hiperactiv cind sint eu acasa,ma pazeste sa nu plec,e ca un catel dupa mine ,plinge si-mi spune "nu pleci,nu pleci" si nu ma crede ca nu plec.
cind sint la servici pazeste toate masinile care trec si m-asteapta si,cind vin, e extrem de agitat,ma calareste si se agita cu jucariile,dar nu se mai joaca.
nu stiu ce sa-i fac
simion c
 
Posts: 58
Joined: Fri Feb 11, 2005 4:59 pm
Location: romania otopeni

Postby emil_c » Tue Aug 16, 2005 3:57 pm

Vreau să-i întreb pe cei care au încercat homeopatia despre restricţiile tratamentului. Noi facem acest tratament cu Andrei de vreo 2 ani. Deşi a dat rezultate (a trecut din viteza a 5-a în viteza a 2-a, este cu mult mai focalizat, am scăpat de scutece şi vorbeşte ceva mai bine), anul acesta l-am cam pus deoparte pentru că simţeam că pierdem timp preţios. Pe lângă restricţiile pe care o să le postez mai jos (dintre care cea mai problemă pentru Andrei este ciocolata), unele remedii majore trebuiau luate în stare bună de sănătate (fără mucozităţi, etc.)
Tratamentul homeopat este foarte specific şi nu cred că are rost să-l detaliez. Totuşi, dat fiind că a fost vorba şi de Mentat, acesta a fost prescris de medicul homeopat pentru nevasta mea. Aceasta a fost atât de încântată încât i-a propus acestuia să-l prescrie şi lui Andrei. După îndelungi insistenţe acesta a fost de acord în cele din urmă să-i prescrie o cură de Bacopa monierii - un component al Mentat-ului. Aceasta l-a focalizat fără să-l agite.
O altă întrebare: a făcut cineva tratament homeopat cu Bufo vulgaris?
Redau mai jos recomandările medicului nostru homeopat. Aş dori să ştiu dacă şi alţi homeopaţi din România sunt atât de restrictivi. În străinătate nu toţi sunt aşa.


1. Folosiţi numai flacoane de remedii homeopatice care au etichetă pe care sunt scrise clar denumirea remediului şi potenţa acestuia.
2. Nu deschideţi tuburile dacă în încăpere există un miros puternic: deodorant, fum de ţigară, abur de mâncare etc. şi închideţi tubul imediat după ce aţi luat granulele. Păstraţi tuburile şi flacoanele cu remedii homeopatice cu dopurile bine închise şi în dulapuri în care nu există mirosuri puternice (condimente puternic aromate, cosmetice etc.)
3. Remediile homeopatice se administrează pe stomacul gol, adică la cel puţin 2 ore după mâncare, iar după administrarea lor nu se mănâncă şi nu se bea nimic cel puţin ½ oră.
4. Nu atingeţi granulele cu mâna. Granulele atinse sau scăpate pe jos se aruncă deoarece nu mai sunt active.
Administrarea granulelor se face numai cu dopul dozator sau capacul tubului cu remediu homeopatic. Granulele se pun limbă şi sunt lăsate să se topească. Picăturile se pun fie direct pe limbă (dacă se recomandă 1, 2 sau 3 picături pentru o doză), fie în puţină apă de robinet sau apă plată şi se beau (dacă se recomandă mai mult de 3 picături pentru o doză). Nu depăşiţi doza şi durata de tratament indicate.
5. La copii foarte mici, atât granulele cât şi picăturile se administrează numai dizolvate în apă de robinet sau apă plată.
6. Pe durata tratamentului homeopatic, deci şi în zilele, săptămânile sau lunile de pauză, este contraindicat a se folosi:
- cofeină (cafea chiar decofeinizată, coca cola, pepsi cola, ceai negru sau verde)
- cacao, ciocolată
- camfor, mentol (pastă de dinţi obişnuită, gumă de mestecat, bomboane, creion nazal, unguente, creme etc.)
- infuzii (ceaiuri) din plante medicinale (mai ales mentă, muşeţel, coada şoricelului), cu excepţia celor pe care vi le indică medicul homeopat curant
- cantităţi mari de ceapă, usturoi, condimente tari, băuturi alcoolice, tutun.
Pentru spălarea dinţilor se va folosi numai pastă de dinţi homeopatică (adică fără camfor sau mentol).
7. Notaţi denumirea, potenţa şi data sau perioada de administrare a fiecărui remediu homeopatic pe care îl folosiţi deoarece, de obicei tratamentul durează mult (săptămâni, luni sau chiar ani) şi este bine să existe o evidenţă a remediilor homeopatice folosite precum şi a datei sau perioadei de administrare a acestora.
8. Dacă aveţi vreo nelămurire în legătură cu modul şi/sau durata de administrare a remediului homeopatic precum şi în legătură cu felul în care vă simţiţi în timpul sau după tratamentul homeopatic, este indicat să luaţi legătura telefonic cu medicul homeopat curant.
9. La începutul tratamentului homeopatic pot apare moleşeală, somnolenţă, câteva scaune mai moi sau chiar diareice, creşterea poftei de mâncare, erupţii cutanate (pentru care nu se va face nici un tratament local: unguente, creme etc.), modificarea de scurtă durată a ciclului menstrual, accentuarea de scurtă durată a simptomelor existente sau apariţia unor simptome mai vechi. Toate acestea indică o reacţie bună la tratament şi arată că, pentru moment, tratamentul poate fi oprit deoarece efectul remediului s-a instalat.
10. În timpul tratamentului homeopatic se pot folosi şi tratamente medicamentoase obişnuite, dacă acestea sunt absolut necesare.

Sănătate tuturor
Andrei – n. 12.06.2000
Autism usor, atipic (sau nu)
emil_c
 
Posts: 142
Joined: Sun Jul 31, 2005 2:03 pm
Location: Oradea

Postby Milena » Tue Aug 16, 2005 4:58 pm

Da, cam aceleasi restrictii si la noi, cu una importanta in plus... fara alte medicamente, in special antibiotice, indiferent de afectiune.
Mara - aprilie 2000; diagnostic: autism infantil; alte observatii: prematur gradul III
Milena
 
Posts: 346
Joined: Mon Sep 29, 2003 1:38 pm
Location: Cluj-Napoca

Postby emil_c » Tue Aug 16, 2005 6:31 pm

cum vă descurcaţi cu ciocolata?
Andrei – n. 12.06.2000
Autism usor, atipic (sau nu)
emil_c
 
Posts: 142
Joined: Sun Jul 31, 2005 2:03 pm
Location: Oradea

homeopatie

Postby iapetrei » Tue Aug 16, 2005 7:59 pm

a obtinut cineva de pe forum rezultate ??? sau fdacem teste de dragul unor mituri chinuindu-ne proprii copii?
iapetrei
 
Posts: 97
Joined: Sun Jul 04, 2004 4:31 pm
Location: iasi

Postby jude » Tue Aug 16, 2005 11:37 pm

De restrictii stiam,nu toti homeopatii sant la fel de restrictivi dar cel la care mergem noi este, de asemenea nu da 10 tratamente in acelasi timp(exista 2 scoli de homeopatie)trateaza maxim 2 afectiuni in acelasi timp, si astfel poti respecta mult mai bine tratamentul.Rezultate am obtinut in ce priveste reglarea florei intestinale (a luat o bacterie din apa la 3 ani in turcia si am ajuns la spital cu toxiinfectie alimentara , febra, convulsii in mai putin de jumatate de zi, a fost internata 4 zile si a facut tratament 14 zile cu antibiotice si sulfamide, iar apoi aveam probleme cu stomacul foarte frecvent, si la un moment dat am ajuns la homeopat si am reglat stomacelul si intestinele)si am scapat de bronsitele asmatiforme pe care le facea la fiecare viroza, pentru altceva nu am avut rezultate, apoi ne-am axat pe terapie si sport, probabil am trecut ca si majoritatea voastra prin tot felul de metode, medicamente, ceaiuri, etc incat am ajuns la concluzia ca timpul si banii sant mult mai eficienti investiti in terapie decat in sperante fara baza clar argumentata.
Eu nu ma mai duc demult la medic asteptand un tratament, ba chiar ma pregatesc psihic inaite ca probabil ii voi explica eu ce facem si ce da roade, nici macar diagnostic nu astept, in Israel un neuropsihiatru (prof univ, dr in psihiatrie, psiholog si seful sectiei de neuropsihiatrie infantila de la TELASHOMER TEL AVIV- dnul Nathan Brand)care i-mi vede fetita de la 1 an si 2 luni , dupa multiple investigatii si nenumarate intrebari din partea mea mi-a spus sa lucram cu ea cat de mult putem atata timp cat ea face si cel mai mic progres si sa nu ma mai ancorez atata in diagnostic, caci 80% din copii cu deficiente de comunicare fara cauze dovedite prin analize nu sant diagnosticati exact ci doar asezati sub aceasta umbrela a deficientelor de comunicare, umbrela sub care stau autismul, PDD-ul, etc. In alt an mi-a spus ca daca tot vreau pilule atat de insistent(eu ma refeream la neurotrofice) el i-mi srie o schema de tratament dar mai mult i-mi vor folosi mie decat ei. Eu ii dau totusi neurotrofice , cu acordul lui, si Depakine (are absente- pitit mall)pe care sper in toamna sa il scot caci au trecut 3 ani si sub urmarire si treptat trebuie scos daca se poate. Nu ii dau calmante, medicii romani le-au considerat necesare, in strainatate nu, am incerca la un moment dat dar chiar in doza minima au avut un efect extrem de puternic asupra ei, prefer sa fac sport, alergand dupa ea si sa educ comportamental fuga, decat sa o vad toata ziua 'grogy'.
Salutari tuturor .
jude
 
Posts: 65
Joined: Sun May 08, 2005 1:03 am
Location: bucuresti

Postby emil_c » Wed Aug 17, 2005 7:49 am

Eu consider că şi Andrei a făcut progrese prin homeopatie (vezi ce am scris mai sus). Cât despre mituri - ea a fost introdusă şi sistematizată pentru europeni de peste 200 de ani de un doctor german (S. Hannemann). Şi chiar a prins, astfel că a devenit acceptată chiar şi de occidentali.
Şi nouă, la Spitalul Municipal din Graz ni s-a spus acum 2 ani că în cazul lui Andrei medicaţia alopată prescrisă de neurologii de aici (Encephabol, Cerebrolizin, Tanakan) nu este recomandată şi că cea mai bună metodă este cea educaţională, cu homeopatie plus colectivitate de copii sănătoşi.
Şi nouă ni s-au prescris la un moment dat calmante şi nici eu nu le-am dat.
Şi eu prefer să fug după Andrei, acum mi s-a vindecat şi genunchiul tot printr-un "mit" şi de-abia aştept să se întoarcă de la bunici ca să "intru" în el. Şi la noi medicaţia copilului are ca scop uneori liniştirea mamei care este foarte importantă pentru copil, care astfel este ajutat de unele medicamente mai mult indirect. Despre chinuirea copilului prin privare de ciocolată aş putea spune că aceasta este un fel de drog care, e-adevărat, conţine şi unele neurostimulatoare, iar despre experienţe - din păcate suntem forţaţi să le facem, dar asta fac mai toţi medicii.
Câţi ani au copiii voştri?

aceleaşi urări de bine
Andrei – n. 12.06.2000
Autism usor, atipic (sau nu)
emil_c
 
Posts: 142
Joined: Sun Jul 31, 2005 2:03 pm
Location: Oradea

Postby Milena » Wed Aug 17, 2005 5:56 pm

Ca sa-i raspund lui iapetrei la intrebare, personal, nu cred ca vreun medicament sau remediu ar putea vindeca autismul...; dar noi am mers o vreme in paralel cu tratament homeopat si terapie comportamentala, cu rezultate bune (rezolvarea aproape totala a tulburarilor de somn, o mai buna atentie, cresterea capacitatii si a timpului de concentrare, reducerea hiperactivitatii si a stereotipiilor). Observam in continuare progrese, chiar daca in momentul de fata, de fapt in ultimele 6 luni, Mara nu mai urmeaza nici un fel de tratament.
Si ii dadeam ciocolata :) din cand in cand, nu aveam interdictie din fericire.
Mara - aprilie 2000; diagnostic: autism infantil; alte observatii: prematur gradul III
Milena
 
Posts: 346
Joined: Mon Sep 29, 2003 1:38 pm
Location: Cluj-Napoca

PreviousNext

Return to MEDICAMENTE

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests